Η σελίδα όρων περιγράφει τις αρχές σωστής χρήσης και λειτουργίας, για την τεχνική ασφάλεια και νομική προστασία του δικτύου και των χρηστών της.

Ως δίκτυο ονομάζουμε την angellight Services Ltd με VAT Number CY10258563A και ως χρήστης, ονομάζεται ο πελάτης, η συνεργάτης, στον οποίο παρέχονται υπηρεσίες από το δίκτυο. Οι παρόντες όροι θεωρούνται αποδεκτοί από το χρήστη, με την έναρξη λειτουργίας, μεταφοράς από άλλο δίκτυο ή με την αναβάθμιση μιας υπηρεσίας από το δίκτυο και έχουν ισχύ ιδιωτικού συμφωνητικού για κάθε νόμιμη διαδικασία. Χρήστες που δε συμφωνούν με τους παρόντες όρους, οφείλουν να μη χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του δικτύου. Το δίκτυο παρέχει υπηρεσίες σε χρήστες ανά τον κόσμο και για την υποστήριξη των χρηστών του σε χώρες με πολλούς χρήστες, αναθέτει αντιπροσωπεύσεις ή υπογράφει συμφωνίες με εγκεκριμένους συνεργάτες, τους οποίους θέτει υπεύθυνους ανά χώρα. Οι συνεργάτες υποστήριξης δεν εκπροσωπούν νομικά το δίκτυο, αλλά έχουν πρόσβαση στα στοιχεία που απαιτούνται για αποτελεσματική εξυπηρέτηση των χρηστών κάτω από την αρμοδιότητά τους. Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του δικτύου, υπόκειται στους όρους του παρόντος τμήματος καθώς και στις σχετικές διατάξεις του Ευρωπαϊκού Δικαίου για την προστασία του ατόμου και την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι παρόντες όροι διατυπώνονται λαμβανομένων υπόψιν τόσο της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου, όσο και του υπάρχοντος, αν και μη πλήρως ανεπτυγμένου, πλέγματος νομικών ρυθμίσεων σχετικά με τα ζητήματα αυτά. Σε αυτό το πλαίσιο, οποιαδήποτε ενδεχόμενη σχετική ρύθμιση θα αποτελέσει αντικείμενο του παρόντος τμήματος. Σε κάθε περίπτωση, το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των παρόντων όρων μέσα στο υπάρχον ή και ενδεχόμενο νομικό πλαίσιο.

Προσωπικά Στοιχεία


Για την ενεργοποίηση οποιασδήποτε υπηρεσίας, ο χρήστης συμφωνεί ότι δηλώνει στο δίκτυο τα σωστά και έγκυρα στοιχεία επικοινωνίας του. Υποχρεωτικά για ενεργοποίηση οποιασδήποτε υπηρεσίας, είναι το όνομα, το επώνυμο, η πλήρης διεύθυνση, το email και το τηλέφωνο του διαχειριστή των αιτούμενων υπηρεσιών. Το δίκτυο επιβεβαιώνει την πληρότητα των στοιχείων, αλλά δε μπορεί να ελέγξει την εγκυρότητα των στοιχείων, τα οποία θεωρεί ορθά κατά δήλωσην του χρήστη. Το δίκτυο μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του με αλληλογραφία, ηλεκτρονική αλληλογραφία ή μέσω τηλεφώνου, για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τις υπηρεσίες του. Τα προσωπικά στοιχεία του χρήστη παραμένουν απόρρητα σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία και μπορούν να γίνουν γνωστά στις αρμόδιες αρχές ή σε τρίτα πρόσωπα, μόνο σε περίπτωση προσβολής νόμιμων δικαιωμάτων τρίτων προσώπων ή σε περίπτωση που ο χρήστης έχει διαπράξει παράνομες ενέργειες. Το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα χρήσης των στοιχείων για ενημέρωση ή παροχή πρόσθετων πληροφοριών για νέες υπηρεσίες, αναβαθμίσεις ή προσφορές. Κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα και τη δυνατότητα απενεργοποίησης παραλαβής σχετικών ενημερώσεων. Τα δηλωμένα στοιχεία χρησιμοποιούνται ως στοιχεία ιδιοκτήτη για νέα domain names που παραγγέλνει ο χρήστης. Τα προσωπικά στοιχεία, σε καμία περίπτωση δε γνωστοποιούνται σε τρίτους για διαφημιστικούς λόγους. Τα δηλωμένα, μέσα από τον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών στοιχεία, θεωρούνται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη μιας υπηρεσίας που παρέχεται από το δίκτυο. Το παρόν δεν ισχύει για domain names, όπου ιδιοκτήτης θεωρείται ο δηλωμένος στα στοιχεία handle ενός domain χρήστης. Το δίκτυο μπορεί να παράσχει υποστήριξη μόνο στον ιδιοκτήτη μιας υπηρεσίας και όχι σε τρίτα πρόσωπα που δεν είναι δηλωμένα στον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών, ως ιδιοκτήτες ή διαχειριστές μιας υπηρεσίας. Σε περίπτωση που ένας χρήστης αλλάξει τα στοιχεία ιδιοκτησίας/χρήστη, μέσα από τον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών, το δίκτυο θεωρεί τα νέα στοιχεία ως στοιχεία ιδιοκτήτη και δε λαμβάνει υπόψιν του τα αρχικά, αλλά αντικατεστημένα στοιχεία.

Γενικοί Όροι και μη Επιτρεπτό Περιεχόμενο


Το δίκτυο δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο το οποίο αναρτούν ή δημοσιεύουν οι χρήστες στις προσωπικές τους σελίδες και πακέτα φιλοξενίας. Άλλοι χρήστες επισκέπτονται τις προσωπικές αυτές σελίδες με προσωπική τους ευθύνη. Εάν το δίκτυο λάβει ειδοποίηση ότι το περιεχόμενο κάποιας σελίδας ή πακέτου φιλοξενίας που φιλοξενεί, θίγει τρίτα πρόσωπα ή παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί άμεσα και χωρίς προειδοποίηση σε διακοπή ή διαγραφή των σχετικών σελίδων του χρήστη που προέβη στη σχετική ανάρτηση ή δημοσίευση. Το παρόν ισχύει για κείμενα, φωτογραφίες, εικόνες, ηχητικά αρχεία, αρχεία video και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που μπορεί ένας χρήστης να αναρτά ή δημοσιεύει στις προσωπικές του σελίδες. Το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής αρχείων που αναδιανέμονται χωρίς σχετική άδεια, καθώς και τη δυνατότητα διανομής παράνομου ή επικίνδυνου λογισμικού που πιθανώς διανέμεται από το χρήστη. Με τη έναρξη χρήσης με παράλληλη αποδοχή των όρων αυτής της σελίδας, ο χρήστης συμφωνεί ότι η σελίδα ή οι σελίδες του, οι οι δευτερεύοντες λογαριασμοί φιλοξενίας του δεν περιέχουν:

1. Παράνομο πορνογραφικό υλικό (εξαιρούνται αδειοδοτημένα από τις αρμόδιες αρχές σχετικά καταστήματα), εμπαθή προπαγάνδα, υβρεολόγιο, δόλιο υλικό ή ενέργειες.
2. Υλικό που προσβάλλει τα δικαιώματα τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων (σε λογισμικό, εικόνες, κείμενα, μουσική και λοιπές δραστηριότητες).
3. Υλικό που απειλεί, υποτιμά, παρενοχλεί, προσβάλλει την ιδιωτικότητα ή τα ανθρώπινα δικαιώματα, είναι χυδαίο, απρεπές ή παράνομο, ή συνιστά ποινικό αδίκημα.
4. Υλικό που προτρέπει, ενθαρρύνει ή παρέχει οδηγίες για την τέλεση αξιόποινων πράξεων.
5. Λογισμικό ή γενικότερα υλικό που περιέχει ιούς, δημιουργεί προβλήματα, μπορεί να επιδράσει βλαπτικά ή καταστροφικά.

Domain Names


Για τις καταχωρήσεις ονομάτων χώρου, το σύστημα χρησιμοποιεί τα δηλωμένα από το χρήστη στοιχεία ως στοιχεία ιδιοκτήτη. Κάθε χρήστης, μετά από την καταχώρηση ενός domain name, μπορεί να ελέγξει και να επιβεβαιώσει τα στοιχεία ιδιοκτησίας ενός domain name μέσα από σχετικό μήνυμα του εκάστοτε μητρώου καταχώρησης ή μέσα από τον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών του δικτύου και να κάνει ένσταση σε περίπτωση επιθυμίας καταχώρησης σε άλλα στοιχεία. Για domain names με κατάληξη gr, το δίκτυο μπορεί να διαγράψει και να καταχωρήσει ξανά με νέα στοιχεία ένα domain name, χωρίς χρέωση, εντός 3 ημερών από τη ημέρα καταχώρησης. Αλλαγή στοιχείων ιδιοκτησίας για ονόματα χώρου με κατάληξη gr, θεωρείται μεταβίβαση ιδιοκτησίας και είναι χρεώσιμη κίνηση, σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο του δικτύου, την ημερομηνία αιτήματος μεταβίβασης ιδιοκτησίας. Διεθνείς καταλήξεις, όπως τα com, net και org, παρέχουν την αλλαγή στοιχείων ιδιοκτησίας δωρεάν και ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει μια αλλαγή στοιχείων μέσα από τον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών του δικτύου ή με σχετικό αίτημα προς το δίκτυο. Για συγκεκριμένες καταλήξεις, όπως τα domains με κατάληξη eu, η αλλαγή στοιχείων θεωρείται μεταβίβαση ιδιοκτησίας σε κάθε περίπτωση και είναι χρεώσιμη κίνηση. Οι ημερομηνίες καταχώρησης, λήξης και ανανέωσης ονομάτων χώρου προβάλλονται στον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών, αλλά θεωρούνται δεσμευτικές μόνο με βάση την προβολή των whois records των αντίστοιχων μητρώων. Ο Πίνακας Διαχείρισης Υπηρεσιών λαμβάνει πληροφορίες από τα whois records και τα API των αντίστοιχων μητρώων και προβάλλει χειροκίνητες ρυθμίσεις του προσωπικού της Angellight Services Ltd. Καθυστερημένες ενημερώσεις ημερομηνιών, λανθασμένες, χειροκίνητες ενέργειες ή καθυστερημένες εξοφλήσεις ενεργειών, μπορεί να προκαλέσουν διαφορές στις ημερομηνίες προβολής και στις αντικειμενικές πληροφορίες των αντίστοιχων whois records. Για ονόματα χώρου με κατάληξη gr, πρόσθετες, αντικειμενικές και δεσμευτικές πληροφορίες, παρέχονται μέσω email, από το μητρώο ονομάτων της ΕΕΤΤ. Για τα μητρώα ονοματοδοσίας, οι περίοδοι ισχύος των ονομάτων χώρου μετριούνται με ακρίβεια δευτερολέπτου. Οι ενδείξεις του Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών μπορεί να διαφέρουν από τα whois records, προβάλλοντας ημερομηνία λήξης, ενός ονόματος χώρου, το πρώτο δευτερόλεπτο μετά από το δευτερόλεπτο λήξης της προηγούμενης ημέρας. Για πιθανές αιτήσεις μεταφοράς ενός ονόματος χώρου σε άλλα δίκτυα ή καταχωρητές, το δίκτυο είναι υποχρεωμένο να επιτρέψει και να υποστηρίξει τεχνικά μια μεταφορά, εντός 7 εργάσιμων ημερών, εφόσον δεν υπάρχουν ανεξόφλητοι λογαριασμοί προς το χρήστη που διατηρεί στην καρτέλα του (στον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών), το domain προς μεταφορά. Το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα απόρριψης μεταφοράς ή άρνησης παροχής τεχνικής υποστήριξης μεταφοράς, σε χρήστες που έχουν οικονομικό υπόλοιπο ή διατηρούν εκκρεμείς, ανεξόφλητους λογαριασμούς στην καρτέλα τους (στον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών). Για οποιαδήποτε διεκδίκηση ιδιοκτησίας μεταξύ χρηστών του δικτύου ή τρίτων χρηστών εκτός δικτύου, υπεύθυνα είναι τα αρμόδια μητρώα.

Γενικοί Όροι Shared & Dedicated Hosting


Ως shared hosting ονομάζουμε την υπηρεσία που παρέχεται μέσα από πακέτα φιλοξενίας που είναι εγκατεστημένα σε ένα κοινό διακομιστή, του οποίου οι πόροι μοιράζονται, για να καλύψουν τις ανάγκες λειτουργίας τους. Τα πακέτα αυτά είναι τα Earth, Sound και Light. Για τους διακομιστές που παρέχουν υπηρεσίες φιλοξενίας, το δίκτυο φροντίζει την υψηλή ασφάλεια σε πολλούς τομείς με επιμέλεια hardware και software. Παρά τα μέτρα ασφαλείας του δικτύου, ο χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει ανασφαλές λογισμικό στο shared ή dedicating hosting του. Το δίκτυο δεν ευθύνεται για ανάλογα θέματα ασφαλείας. Κάθε χρήστης είναι υπεύθυνος να αναβαθμίζει το εγκατεστημένο λογισμικό με ενημερώσεις ασφαλείας και να μεριμνεί για τη χρήση σύνθετων κωδικών πρόσβασης και ασφαλών permissions στα αρχεία του. Τα πακέτα shared φιλοξενίας παρέχονται για οικιακή ή εταιρική χρήση και όχι για μεταπώληση υπηρεσιών προς τρίτους. Για τις υπηρεσίες virtual private hosting και dedicated hosting, επιτρέπεται από το δίκτυο η μεταπώληση υπηρεσιών προς τρίτους. Το δίκτυο δεν έχει ευθύνη υποστήριξης προς τρίτους χρήστες. Κάθε διαχειριστής υπηρεσίας virtual private και dedicated hosting είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη των υπηρεσιών που παρέχονται από αυτόν.

Shared Hosting & Κατάχρηση Πόρων


Σε κάθε διακομιστή, εγκαθίσταται ένας συγκεκριμένος αριθμός πακέτων φιλοξενίας, για τη διατήρηση ικανοποιητικού ποσοστού πόρων συστήματος ανά χρήστη. Χρήστες που χρησιμοποιούν μεγάλη ποσότητα πόρων, δυσανάλογη στο ποσοστό αναλογίας πόρων ανά χρήστη, μπορεί να προκαλέσουν κατάχρηση πόρων. Η κατάχρηση πόρων τίθεται ως όρος μετά από συνεχόμενη και καθημερινή χρήση δυσανάλογου, του μοιρασμένου ποσοστού πόρων ανά χρήστη. Σε αυτή την περίπτωση, το δίκτυο είναι υποχρεωμένο να ενημερώσει το χρήστη μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά το λογαριασμό του, αν η κατάχρηση είναι τόση, ώστε να προκαλεί προβλήματα στην παροχή υπηρεσίας σε άλλους χρήστες του ίδιου διακομιστή. Ο χρήστης που πραγματοποιεί κατάχρηση πόρων, μπορεί να κληθεί να διορθώσει το πρόβλημα κατανάλωσης, που μπορεί να οφείλεται σε κενό ασφάλειας της ιστοσελίδας του από χρήστη ανασφαλούς λογισμικού, σε μεγάλη επισκεψιμότητα, σε αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων προς μεγάλη λίστα εγγεγραμμένων χρηστών, ή σε χρήση λογισμικού με μεγάλη ανάγκη πόρων συστήματος. Ο χρήστης μπορεί να ζητήσει από το δίκτυο στατιστικά πόρων συστήματος, σχετικά με το πακέτο φιλοξενίας του, που θα τον βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος. Αν ο χρήστης δηλώσει ότι έχει βρει και θα επιλύσει το πρόβλημα, το δίκτυο μπορεί να επανενεργοποιεί το λογαριασμό του σε κλειστό με το χρήστη περιβάλλον, μέχρι τεκμηρίωσης της επίλυσης του προβλήματος από το χρήστη. Μετά από την επανενεργοποίηση του πακέτου φιλοξενίας του, αν η κατάχρηση πόρων συστήματος συνεχιστεί, το δίκτυο μπορεί να επαναδιακόψει το λογαριασμό του, μέχρι την αναβάθμισή του σε μεγαλύτερη αντίστοιχα με τις ανάγκες πόρων, υπηρεσία, ή σε συνεννόηση με το χρήστη, να αλλάξει το κεντρικό domain για εναλλακτική χρήση του πακέτου.

Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων & Πιστώσεις


Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα επιστροφής της καταβολής ενεργοποίησης ενός shared πακέτου φιλοξενίας, από την 1η έως και την 30η ημέρα μετά από την εξόφληση του αντίστοιχου proforma note/λογαριασμού/τιμολογίου με πίστωση. Ισχύει για πακέτα shared φιλοξενίας, με εξοφλημένο proforma note/λογαριασμό, για τον οποίο δεν έχει εκδοθεί αντίστοιχο εξοφλητικό τιμολόγιο. Για την επιστροφή χρημάτων, είναι απαραίτητη η γνωστοποίηση του λόγου αίτησης επιστροφής χρημάτων και η συμφωνία του αρμόδιου εκπροσώπου του δικτύου, που θα λάβει το αίτημα επιστροφής χρημάτων και ακύρωσης του πακέτου φιλοξενίας. Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών, σε τραπεζικό λογαριασμό ή σε λογαριασμό PayPal. Μετά από την έκδοση εξοφλητικού τιμολογίου ή με την εξόφληση proforma note/λογαριασμού για υπηρεσίες εκτός εγγύησης επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων ως συναλλαγή ή επιστροφή μετρητοίς, δε μπορεί να πραγματοποιηθεί. Για οποιοδήποτε άλλο λόγο τεθεί θέμα επιστροφής χρημάτων και κατόπιν συμφωνίας με τον αρμόδιο εκπρόσωπο του δικτύου, στο λογαριασμό του χρήστη μπορούν να προστεθούν χρήματα, ως πιστωτικό υπόλοιπο για χρήση σε μελλοντικές παραγγελίες ή ανανεώσεις υπηρεσιών του δικτύου.

Backup Υπηρεσιών Φιλοξενίας


Όλα τα πακέτα φιλοξενίας shared hosting και οι virtual private servers, παρέχουν τη δυνατότητα δημιουργίας πλήρους backup του πακέτου φιλοξενίας τους και των περιεχομένων του. Το δίκτυο διατηρεί backups ασφαλείας για τη διασφάλισή της προστασίας δεδομένων, σε περίπτωση καταστροφής hardware. Τα αρχεία backups αυτά δεν είναι διαθέσιμα στο χρήστη, εκτός κι αν έχει προμηθευτεί την υπηρεσία Auto Backup. Το δίκτυο μπορεί να ανακτήσει αρχεία backup για χρήστες που έχουν προμηθευτεί τη σχετική υπηρεσία, ή για χρήστες που προμηθεύσουν το προσωπικό τους αρχείο backup στο δίκτυο προς ανάκτηση. Το δίκτυο δεν είναι υποχρεωμένο να διατηρεί backups και να παρέχει τη δυνατότητα ανάκτησης σε όλους τους χρήστες.

Παράνομη Χρήση


Σε περίπτωση που ο χρήστης, με τη θέλησή του ή μη, διαπράττει παράνομη χρήση, όπως spamming, brute forcing, hacking, dos attacking και άλλες παράνομες μεθόδους εισβολής προς άλλες IP, το δίκτυο έχει το δικαίωμα να διακόψει ή να διαγράψει τον υπεύθυνο λογαριασμό. Ως spamming, θεωρούμε τη μαζική αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων προς άγνωστους και μη εγγεγραμμένους με την επιθυμία τους, διαδικτυακούς χρήστες, που διαθέτουν λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Σε περίπτωση παράνομης χρήσης, το δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα γνωστοποίησης των στοιχείων του χρήστη και γνωστοποίηση των ενεργειών παράνομης χρήσης, σε αρμόδιες αρχές.

Προστασία Δεδομένων


Το δίκτυο παρέχει υπηρεσίες με χρήση hardware υψηλής ποιότητας και με δικλείδες ασφαλείας για την προστασία δεδομένων όπως το backup σε δευτερεύοντες διακομιστές, αλλά και σε απομακρυσμένη τοποθεσία, η υψηλή ασφάλεια πρόσβασης στο κτίριο παροχής, οι ανιχνευτές πυρκαγιάς και το αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης. Η αντιγραφή με mirroring σε δεύτερο ή τρίτο δίσκο είναι ένας επίσης τρόπος εξασφάλισης των δεδομένων. Σε περίπτωση ολικής καταστροφής του data center ή ενός διακομιστή που χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσιών στους χρήστες, για ανεξέλεγκτους λόγους ή φυσική καταστροφή, το δίκτυο δε φέρει ευθύνη για την πιθανή καταστροφή δεδομένων ή για την πιθανή αργοπορία ανάκτησής τους από νέο hardware. Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχουν βοηθήματα backup για τη δυνατότητα πρόσθετης εξασφάλισης των δεδομένων σας στο τοπικό σας δίκτυο.

Managed & Unmanaged Υποστήριξη


Για τα Virtual Private Servers παρέχονται από το δίκτυο δυο διαφορετικοί τύποι υποστήριξης, ο managed και ο unmanaged. Η υπηρεσία unmanaged υποστήριξης περιλαμβάνει υποστήριξη hardware, όπως σε όλες τις υπηρεσίες φιλοξενίας που παρέχει το δίκτυο. Περιλαμβάνεται υποστήριξη με εγγύηση αντικατάστασης hardware σε περίπτωση βλάβης, εντός λίγων ωρών και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που είναι απαραίτητη, έτσι ώστε οι IP του χρήστη να είναι προσβάσιμες διαδικτυακά μέσω SSH. Σε VPS με unmanaged υποστήριξη, το δίκτυο δεν είναι υπεύθυνο για επίλυση θεμάτων που αφορούν το εγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα ή λογισμικό. Σε περίπτωση σχετικού αιτήματος από το χρήστη, το δίκτυο έχει το δικαίωμα μη καταχώρησής του προς επίλυση ή μελέτη στο αρμόδιο τμήμα. Η υπηρεσία managed υποστήριξης, περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη βασικών προβλημάτων λειτουργικού συστήματος ή του εγκατεστημένου λογισμικού/πίνακα ελέγχου που παρέχει το δίκτυο. Η υπηρεσία δεν καλύπτει θέματα που αφορούν πρόσθετα εγκατεστημένο λογισμικό, για τα οποίο ο χρήστης θα πρέπει να απευθύνεται στον εκάστοτε εκδότη του λογισμικού. Η υπηρεσία περιλαμβάνει επίλυση η πληροφόρηση του τρόπου επίλυσης θεμάτων και όχι μαζικές ενέργειες και εργασίες για δευτερεύοντες χρήστες ή εγκατεστημένους από το χρήστη δευτερεύοντες λογαριασμούς.

Ανανεώσεις Υπηρεσιών


Για την ανανέωση υπηρεσιών δεν απαιτείται από το χρήστη πρόσθετο αίτημα. Για την ανανέωση κάθε υπηρεσίας εκδίδεται αυτόματα proforma note/λογαριασμός, ο οποίος σε περίπτωση μη εξόφλησης, μπορεί να θέσει αυτόματα μια υπηρεσία σε suspension (προσωρινή διακοπή), 3 ημέρες μετά από την ημερομηνία λήξης μιας υπηρεσίας. Η ημερομηνία πληρωμής θεωρείται ανεξάρτητη από την ημερομηνία ανανέωσης μιας υπηρεσίας. Πληρωμές με τραπεζική κατάθεση μπορεί να καταχωρηθούν στην καρτέλα ενός χρήστη λίγες ημέρες μετά, εντός εργάσιμων ωρών. Για υπηρεσίες ονοματοδοσίας, οι χρήστες πρέπει να μεριμνούν για την ανανέωση ονομάτων χώρου δύο ή τρεις ημέρες πριν από τη λήξη τους, για την αποφυγή αδυναμίας αυτόματης ανανέωσης, λόγω καθυστερημένης καταχώρησης πληρωμής, ή διαφοράς timezone με τα αντίστοιχα μητρώα ονοματοδοσίας, τα οποία μπορεί να θεωρήσουν ληγμένο ένα όνομα χώρου, λίγες ώρες πριν την αναγραφόμενη στα συστήματά μας. Οι χρήστες οφείλουν να μεριμνούν έτσι ώστε να ενημερώνουν την εταιρεία σε περίπτωση που ένα domain δεν ανανεωθεί αυτόματα. Για Virtual Private Servers και για Dedicated Servers, σε περίπτωση μη επιθυμίας ανανέωσης, ο χρήστης πρέπει να ενημερώσει το δίκτυο 15 ημέρες πριν. Εναλλακτικά, το κόστος για τον επόμενο κύκλο ανανέωσης, ή για τον πρώτο μήνα του επόμενου κύκλου ανανέωσης, σε συμφωνία με τον αρμόδιο εκπρόσωπο του δικτύου, θεωρείται χρεώσιμος λόγω αδειών λογισμικών που χρησιμοποιούνται. Το δίκτυο έχει το δικαίωμα διαγραφής μιας υπηρεσίας, χωρίς ευθύνη δυνατότητας ανάκτησης δεδομένων, 60 ημέρες μετά από την ημερομηνία λήξης μιας υπηρεσίας.

Υποχρεώσεις Δικτύου


Το δίκτυο, για ενεργές και εξοφλημένες υπηρεσίες, είναι υποχρεωμένο να παρέχει διαδικτυακά πρόσβαση διαχείρισης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Είναι υποχρεωμένο να παρέχει τη δυνατότητα διαδικτυακής λήψης μηνυμάτων και αιτημάτων υποστήριξης, ο χρόνος απόκρισης των οποίων εξαρτάται από τον εκπρόσωπο υποστήριξης της εκάστοτε χώρας και στον αριθμό εκκρεμών αιτημάτων προς απάντηση. Το δίκτυο δεν είναι υποχρεωμένο να επιλύει αιτήματα υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, ούτε να διατηρεί τηλεφωνική υποστήριξη. Το τεχνικό τμήμα διατηρεί σειρά προτεραιότητας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση όλων των αιτημάτων. Η τηλεφωνική υποστήριξη προκαλεί προβλήματα στη σωστή διαχείριση της σειράς προτεραιότητας. Οι χρήστες καταχωρούν τα αιτήματα υποστήριξής τους αφού πρώτα συνδεθούν στον Πίνακα Διαχείρισης Υπηρεσιών.